Prázdninový pobyt v penzionu Koruna

Ve dnech 1.7. - 14.7.2017 si děti, které nemohou ještě nebo už na tábor, užívaly v penzionu Koruna v Prysku. Jak? To se do dozvíte v následujícím článku a fotky si prohlédnout ve fotogalerii.

Sobota 1. 7.
Na pobyt jsme se vydali až odpoledne. Ještě před tím, než nás odvezli tetičky auty do Prysku, jsme podstoupili zkrášlovací proceduru – paní kadeřnice nás ostříhala. Po večeři jsme si venku před penzionem pohráli na pískovišti, houpali se na houpačce, vyzkoušeli malý kolotoč a kopali. Do postele jsme se dostali až dost pozdě. Usínali jsme při pěkném filmu. Byl to pěkný den, jenom Toník měl stále teplotu a v noci se mu zdáli ošklivé sny.

Neděle 2. 7.
Ráno jsme se probudili do pěkného dne. Už snídaně nás moc dobře naladila. Na stole jsme měli připraveno vše, na co jsme si vzpomněli. Dopoledne jsme se pohybovali před penzionem – pískoviště, houpačka, kolotoč, kopaní, líný tenis. Po obědě jsme se vydali spodní částí Meixnerovi pohybové stezky. V lese se nám líbilo. Na cvičebních prvcích jsme si vyzkoušeli, co dokážeme. S tetou jsme si zopakovali, co už víme o lese – o stromech a zvířatech. Po večeři jsme si ještě hráli před penzionem a potom jsme se podívali na film a pak se nám už jen zdáli pěkné sny. Toníkovi není pořád dobře, má stále teplotu a v noci se stále budí a kńourá.

Pondělí 3. 7.
Dnešní den začal opět dobrou snídaní a tím se pěkně nastartoval, dopoledne jsme vyzkoušeli další část Meixnerovi pohybové stezky. Došli jsme až na koupaliště v Horním Prysku a tam jsme si pohráli na dětském hřišti. Po obědě pro nás přijel strejda Pepa a odvezl nás do Kamenice. Teta Eva šla s Toníkem k paní doktorce a my jsme si zatím pochutnávali na zmrzlině. Paní doktorka Toníka prohlédla a napsala mu jiné léky. Po návratu jsme dováděli před penzionem až do večeře a po večeři jsme se tam ještě vrátili. Po večerní očistě jsme se podívali na pohádku a pak už jen cesta do říše snů. Toníček se v noci ještě budil a fńukal.

Úterý 4. 7.
Tak jsme dnešní den opět začali velice dobrou snídaní, po snídani jsme si hráli před penzionem. Anička s tetou Helenkou hráli o sto šest líný tenis a malí kluci trénovali kopanou. Také jsme si kreslili a hráli pexeso. Po obědě jsme v lese sbírali šišky na vánoční tvoření. Našli jsme moc pěkné. V lese jsme hráli na schovávanou a pak jsme se těšili na večeři. Po večeři jsme si venku pohráli a pak se podívali na pohádkový film a odešli do říše snů. Toníček už spal klidněji, ale přesto se v noci budil.

Středa 5. 7.
Sluníčko nás vytáhlo z postelí a my se těšili na snídani, zase jsme si pochutnali. Po snídani jsme si před penzionem zase pohráli a šli jsme se projít pod les, tam jsme sbírali sklíčka, jsou pěkně barevná a je jich tam hodně. Odpoledne jsme se koupali v bazénku, který pro nás koupil strejda Kája. Bylo to prima. Ve vodě jsme se pořádně vyřádili. Po večeři jsme si ještě před penzionem pohráli a večer jsme hráli „Doubble“. Poslechli jsme si pohádku a pěkně se nám usínalo

Čtvrtek 6. 7.
 Zase jsme začali další den dobrou snídaní. Pak jsme se šli projít do lesa a sbírali jsme zase šišky na vánoční tvoření. Nevíme, jestli to bude stačit, ale my se snažili, před penzionem jsme si hráli. Po obědě jsme opět obsadili bazének. Hodně jsme tam řádili a byli jsme pěkně unaveni, ale vůbec nám to nevadilo. Po večeři jsme si mohli vybrat, co budeme dělat. Někdo si vybarvoval obrázky, někdo hrál „Doubble“ a někdo se díval na pohádku. Den to byl moc pěkný. Spali jsme jako dudci, jenom Toník se v noci ještě budil a kňoural.

Pátek 7. 7.
A zase jsme měli pěkný den. Začal dobrou snídaní a pokračoval hrami na přání. Anička s Betinkou si balili věci, protože zítra odjedou na Jurtu, kde se budou připravovat na svůj budoucí život. Po obědě jsme se zase koupali a před penzionem bylo živo. Někdo hrál kopanou, někdo líný tenis, někdo byl na pískovišti a někdo na houpačce a klouzačce. Po večeři si Anička s Betinkou dobalily svoje věci a připravily se na další den. Večer jsme se podívali na pohádkový film a pěkně jsme usínali. Toník konečně spal v klidu.

Sobota 8. 7.
Dneska nás po snídani opustily Anička s Betinkou, odvezl je strejda Pepa. Také se s námi rozloučila teta Eva a přijela teta Šárka. Dopoledne jsme šli na procházku a šli jsme se podívat tam, kde jsme ještě nebyli. Po obědě jsme se šli podívat na koupaliště v Horním Prysku, abychom si pohráli na dětském hřišti. Tam se nám tak líbilo, že jsme málem přišli pozdě na večeři. Večer jsme si pohráli před penzionem a spát jsme šli dost pozdě, ale nám to vůbec nevadilo. Před spaním jsme si poslechli pohádku a usínalo se nám dobře. Toník spal v klidu.

Neděle 9. 7.
Dnešní den začal moc pěkně. Bylo hezky a my si zase užívali. Ráno jsme si před penzionem hráli a dováděli. Celé odpoledne jsme byli namočeni v bazénku. Bylo to moc pěkné. Nikam jsme nešli, ale nám to nevadilo. Bylo teplo a nám se nikam nechtělo. Před večeří se k nám připojil Jura a hned nastal rozruch. Večer jsme si poslechli pohádky a vybarvovali obrázky. Spalo se nám dobře. Byl to zase moc pěkný den.

Pondělí 10. 7.
Tak nás tety dneska musely budit, asi bychom prospali celý den. Dobrá a vydatná snídaně nás nastartovala na celý den. Dopoledne jsme si zase hráli před pensionem. Dneska nás nejvíce zaujal sběr slimáků. Odnášeli jsme je pryč, tam kde jsme si nehráli. Odpoledne jsme se vydali na další průzkum vesnice. Vylezli jsme na vyhlídku s altánkem nad koupalištěm. Potom jsme sešli dolů a vyřádili jsme se na prolézačkách a na dětském hřišti. Po večeři jsme si ještě pohráli před penzionem a podívali se na pohádkový film. Usnuli jsme, jakoby nás do vody hodili.

Úterý 11. 7.
Dnes jsme si vyrazili na návštěvu za dětmi do mateřské školky na Prácheń. Po snídani jsme vyrazili na autobus a cestou v autobuse jsme poznávali, kudy jedeme. Jeli jsme kolem naší mateřské školky, tak jsme jí zamávali. Ve školce na Práchni jsme si vyrobili: Vanesa princeznovskou korunku a kluci závodní formule. Strejda Karel za námi poslal oběd. Po obědě jsme si tam ještě chvilku odpočinuli a pak jsme vyrazili na cestu domů. Do Prysku jsme se vraceli v dešti, ale nám to nevadilo, měli jsme pláštěnky. Než jsme došli dolů, tak se počasí umoudřilo a my jsme se ještě mohli zastavit na dětském hřišti a chvíli si tam pohrát. Odpoledne nám teta Jitka přivezla Ondru Ficzu. Večer jsme se dívali na pohádkový film, protože venku opět pršelo. Při dešti se pěkně usínalo a my to po výletě potřebovali.

Středa 12. 7.
Dneska ráno nás Jura všechny vzbudil, my ostatní bychom ještě spali. Po vydatné snídani jsme si šli hrát před penzion v holinkách, protože bylo pěkně mokro. Počkali jsme, až nám uschne houpačka a klouzačka. Pořádně jsme prohnali kopací míče. Ondra nás učil, co už umí z kopané. Také jsme opět zkoušeli líný tenis. Po obědě jsme se vydali přes kopec podívat na naši mateřskou školku, jestli nám nespadla. Cestou jsme viděli ovečky a povídali jsme si s nimi přes plot. Školka stála a my si odpočinuli na dětském hřišti. Cestou domů nás osprchoval pořádný déšť. Doma jsme se převlékli a hráli pexeso, Doubble, vybarvovali obrázky a kreslili zážitky z dnešního dne. Po večeři jsme se podívali na pohádkový film a někteří při něm usnuli. Ostatní usínali při poslechu pohádky.

Čtvrtek 13. 7.
Po vydatné snídani jsme si vyrazili hrát před penzion. Opět jsme si hráli v holinách, protože tráva byla mokrá, ale sportovním výkonům to neubralo na síle. Bylo nám pěkně. Odpoledne se za námi přijela podívat teta Gábina. S tetou jsme si ještě jednou prošli Meixnerovu pohybovou stezku. Moc jsme se snažili posilovat, abychom tetě ukázali, jací jsme siláci. Na konci jsme si přidali výstup na vyhlídku Rudolfinum. Bylo to trošku náročnější. Ale my jsme to zvládli. Na konci cesty jsme se odměnili. Dostali jsme hranolky – to jsme si pochutnali. Po večeři jsme si zabalili věci do kufrů a tašek, protože zítra se vracíme domů. Usínali jsme opět u pohádek. Po tak náročném dni se nám to podařilo brzy.

Pátek 14. 7.
Tak nám nastal den návratu. Po naší oblíbené snídani jsme si dobalili věci a uklidili pokoje a šli si ještě pohrát před penzion. Po vynikajícím obědě přijela teta Jitka pro naše věci a odvezla nám je do DD. My jsme se vypravili pěšky do České Kamenice. Cesta nám utíkala, protože jsme si sbírali maliny a povídali jsme si o zvířatech v lese a také opakovali, co už známe o přírodě. Domů jsme dorazili jako vodníci, protože nás zastihl velice prudký déšť. Chvíli jsme se schovávali u Penny. Doma jsme se převlékli do suchých věcí, odpočívali u pohádky a čekali jsme na Aničku a Betinku, až je teta přiveze z Děčína. Tak jsme se všichni zase sešli a u společné večeři si vyprávěli své zážitky.